Døgnåpent sykepleietilbud
Uventede situasjoner kan skje alle. Med Krys døgnåpne sykepleietilbud er de ansatte bare en telefonsamtale unna hjelp og råd fra godkjent helsepersonell.
Om dine ansatte blir vekket midt på natten av syke barn eller de selv blir syke eller dårlige, kan de ringe Krys hjelpelinje. Sykepleierne kan også rådgi dersom den ansatte har mer generelle plager eller bekymringer om egen helse, enten det er somatisk eller psykisk.
Våre erfarne sykepleiere kan gi råd av høy kvalitet over telefon eller video, og bistå med å vurdere helsesituasjoner - i både inn- og utland.
Slik fungerer det
Råd og vurdering fra sykepleier
Ved å kontakte våre sykepleiere får du konkrete medisinske råd og vurdering av helsessituasjoner. Du kan snakke med helsehjelp over telefon eller via video.
Individuell hjelp
Vår sykepleielinje er åpent 24 timer i døgnet, hele året, og inkluderer omfattende individuell hjelp fra sykepleier. Ansatte kan få vurdering, råd og oppfølging på telefon eller videosamtaler.
Helsehjelp du kan stole på
Hos oss er du i gode hender. Vi i Kry er opptatt av faglige grenser, og vet når og hvor det er rett å henvise pasienter videre, dersom sykepleietilbudet ikke er det rette stedet for å få hjelp.
Brukervennlig oppsett
For å få hjelp kan ansatte ringe helselinjen, når som helst i løpet av døgnet. Vi kobler opp video dersom det bidrar til å vurdere situasjonen bedre. Både ansatte og deres barn kan få hjelp ved vårt døgnåpne sykepleietilbud.
Vil du få et tilbud på vårt døgnåpne sykepleietilbud for din bedrift?
Våre bedriftstjenester
Digital psykologtjeneste for bedrifter
Vi kan hjelpe ledere og ansatte til å mestre hverdagen. Bestill psykologtime og få time neste dag.
Våre koronatjenester
Test de ansatte på klinikk, på arrangementer, eller ved en mobil teststasjon som kommer til dere.
Fysikalsk tilbud for bedrifter
Fysioterapi og ergonomisk tjeneste for å bedre ansattes fysikalske helse.
Digital legetjeneste for bedrifter
Få tilgang til legehjelp over video i løpet av få minutter.